24 Ekim 2013 Perşembe

Keçeden Magnetler



     Merhabalar ;

 Tatil sonrası ilk yazım ....özlemişim.....
 Tatilimizi İstanbul'da keyifli bayram ziyaretleriyle geçirdik , çok da güzel oldu. Ziyaretler , bayram koşturması derken 9 gün nasıl geçti anlamadım. Umarım herkesin bayramı gönlünce geçmiştir.

Tabi bu arada üretmeden de duramadım...
Yeni keçe magnetlerim...İstenilen renkte , tülle tek tek süslenerek  hediyelik olarak sipariş alınır ...Facebook sayfama da bekliyorum...
           





 

8 yorum:

  1. harika seyler yapmissiniz ellerinize emeginize saglik :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için tşk ederim. sevgiler...

      Sil
  2. Kuş ne kadar sevimliymiş öyle, bayıldım, ama dur çilek daha mı tatlı ne, ay ay ayyy, seçemiyor ki insan, ellerine sağlık, hepsi harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim ,bende çok severek yaptım hepsini ... beğenmeniz beni çok mutlu etti... sevgiler

      Sil
  3. face bağlantın yok dyecektim ki kartı gördüm girdim beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, magnetleriniz çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil