2 Aralık 2013 Pazartesi

Keçeden magnet ve Kapı süsü



   Merhabalar...


 İstanbul'un bu puslu havasını hiç sevmiyorum.. Sıkıcı ve kasvetli , bu şehire bence hiç yakışmıyor.
Geçen hafta ve hafta sonum oldukça yoğun geçti. Neyse ki bugün sıcak evimizde küçük minnoşumla keyif yapıyoruz...
  Yeğenim yakışıklı Ömer Ali'nin doğum günüydü.Kendisi çok büyüdü 3 yaşında kocaman ağbi oldu , sormayın. Doğum gününde gelen misafirlere dağıtmak için buzdolabı magnetleri bir de bizim yakışıklının odası için kapı süsü yaptım.
  Herkese iyi ve üretimi bol haftalar diliyorum...





 


4 yorum:

  1. çok haklısın ya, beni bu havalar mahvetti diyerek Orhan Veli'yi anıyorum hep:)) ama bu cici magnetler cıvıl cıvıl yaptı içimi. eline sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Bu ara yurt geneli hep kasvetli zaten ama olacak tabi artık.Elbet güneş gösterir kendini.magnetler çok cici olmuş bende keçeden böyle birşeyler yapmak istiyordum bana örnek oldu elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize ve örnek olmasına sevindim ... umutla güneşli günleri bekliyorum...tşk ederim sevgiler

      Sil