14 Kasım 2013 Perşembe

Gelin ve Nedime Bileklikleri




       Merhaba Güzel Dostlar ;

   Uzun süredir sizinle minnoş kedim hasta olduğu için paylaşımlarda bulunamadım. Evinde böyle minnoş arkadaş besleyenler beni çok iyi anlayacaktır , dertlerini  anlatamadıkları için gözünüzün içine mahsun  mahsun bakıyorlar .  Çok şükür ki bizim yaramaz düzeldi.
   Arada sizin paylaştıklarınıza da baktım hepsi çok güzellerdi. Ben de hemen bilgisayarımın başına geçtim.
 
   İlk paylaşacağım gelin ve nedime bileklikleri buyurun, umarın beğenirsiniz. Sipariş üzerine yapılır.












8 yorum:

  1. Geçmiş olsun kedinizin iyi olmasına sevindim.Bileklikler çok hoş özellikle güllü olanı çok beğendim.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim . beğenmenize çok sevindim...

      Sil
  2. Evin bireyi gibi olunca insan çok üzülüyor gerçekten.Geçmişler olsun minnoş kedinize..:) yaptıklarınız çok hoş olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .. Evet o kadar alışılıyor ki oda evimizin bir bireyi oldu. benim geçirdiğim zor bir dönemde bana çok güzel arkadaşlık etti minnoşum...güzel yorumların için çok tşk ederim. sevgiler

      Sil
  3. İlk fotoğraftaki güllüye bayıldım :) O gelin için sanırım, nedime için olanlarında da aynı güllerin pembelerini kullanabilirsin bence, ya da daha küçük güllü pembelerini falan? Fikir olsun diye söyledim ama en iyisini sen bilirsin ;)
    Sevgiler, ellerine sağlık Esracım :)
    Kedin için de çok geçmiş olsun ve haklısın insandan farklı olarak bir de rahatsızlıklarını dile getiremeyişleri çok fena :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir için tşk ederim...bende de sevgiler

      Sil
  4. Bende en çok güllüyü beğendim.. Bu arada geçmiş olsun minnoşa, bizimkide 1 ay önce çok hastalanmıştı da ne yapacağımızı şaşırmıştık...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim... size de çok geçmiş olsun gerçekten çok zor ...benden de sevgiler

      Sil