4 Ekim 2013 Cuma

Keçeden Nikah ve Kına Gecesi Hediyelikleri




     Gri bir İstanbul gününden daha herkese Merhaba

 Bugün kedim Paşam gibi bende pek miskinim. Cam kenarında ki koltuğun , kedişim bir köşesinde ben bir köşesindeyim . Sırt üstü nasıl güzel uyuyor bir görseniz , bir gün resmini sizlerle paylaşacağım. Galiba sonbahar sendromu yaşıyorum. Hobilerimle çalışarak bu sendromdan kurtulabilirim diye düşünüp kendimi hobi odama atmayı düşünüyorum...

Kına gecesi ve nikah için keçeden yaptığım hediyelikler.
İstenilen renkler de yapılabilir.  mimihalanindukkani@gmail.com adresinden iletişe geçebilirsiniz.


                           Kına gecesinde dağıtılmak için yapılmış magnet
  
 
Gelin ve Damat beyin baş harflerinin yazılı olduğu nikah için magnet  
 
 
 
 
Daha büyük ölçülerde isteyenler için Duvar süsü olarak keçeden yaptım.
 
 

16 yorum:

  1. Elinize sağlık, çok güzeller. Satışınız bol olsun. daha fazla kişiye ulaşmak isterseniz bloğuma bir göz atın derim.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim inşallah . sayfanızı hemen ziyaret ettim. paylaşım tam zamanında geldi.
      sevgiler

      Sil
  2. Ellerine sağlık,çok güzel olmuş,Duvar süsü olarak ta güzel düşünmüşsün:)

    YanıtlaSil
  3. güzel yorumun için tşk ederim. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ne ciciler... böyle şeyler hem göz zevki için hoş hem de sunumu derli toplu. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. tşk ederim...böyle güzel yorumlar çok iyi geliyor...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok şekerler, bizim zamanımızda kına gecesinde sadece kuruyemiş ve kına verilirdi, şimdi ne çok ayrıntı var, çok zevkli şeyler yapılıyor artık ;) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Bir de kelime doğrulamayı kaldırırsanız eminim çok daha fazla yorum alırsınız :)

    YanıtlaSil
  8. Aynen öyle dediğiniz gibi bizim zamanımız da bu kadar detay yoktu. Yorumunuz için tşk ederim. Kelime doğrulamayı kaldırıdım...

    YanıtlaSil
  9. Hairka görünüyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık çok güzeller sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık bayılıyorum üreten hanımlara elleriniz dert görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim böyle güzel yorumlar üretimi güçlendiriyor ... sevgiler

      Sil
  12. Kırmızı ve lameli gerçekten çok güzel durmuş.
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim bloğuma hoş geldin...sevgiler

      Sil